kızlar benimde bat 11 yani bugün ama ne sancım var nede regl olacakmış gibi değilim iki gün önce pazar günü pembe leke geldi çok az hemen test aldım uzun zamandır hevesle bekliyoruz kaset test negatif çıktı bugün olmadım hala sizce yapayım mı bi test daha yoksa bekleyeyim mi