Kızlar bi sorum olacak benim bat 3 fakat halen adet olmadım 28 de test yaptım pozitif çıktı 1.de kan verdim negatif 6 martta test yaptım negatif ne yapmam lazım adet olacak gibi de değilim geçen hafta kasık bel agrım vardı ondan sonra bir daha olmadı başına daha önce böyle bişey gelen oldu mu kan vermek istemiyorum en son geçen hafta test yaptığımda negatif çıktı diye kan vermek istemiyorum