iremilerigiden Bat 13 Ovulasyon testlerim pik benim de 6 Martta da yerleşme kanaması gördüm . 16 ya da 17 Martta kan vereceğim
Asdfghk Sizdenbirii1 geçen günlerde yaptım nimo 2 tane yalancı poztifti sanırım, sonra baska marka 2 test yaptm negatifti bıraktım 🙁
Yagamin Asdfghk Aynı aynı canım ben de hala bekliyorum dün test negatifti ama regl de yok şu an 🫣 Bat 10-12 benim de
-Papatya33 Benm de bat 14 u. Catlatma iğnesi oldum ama hiç ümidim yok. Tekrar negatif görmemek için test bile yapmadm.
Yagamin Asdfghk Az önce regl oldum ben elendim ama sen inşallah sen pozitif haberi alırsın canım benim 🥹
tugbaalpmumcu Ulkumom bende adetimden iki gün önce yapmistim cikmadi ertesi gün kan vermeye gittim öyle ogrendim ogrendigimde 5 haftalikti ona rağmen cikmadi
Ulkumom tugbaalpmumcu Allah Allah peki erken gebelik testi miydi ben kan vermeye adetim gecikirse giderim
Nuriay Hmyra22 başka marka erken gebelik testi yaptım çok ince pembe pozitiv gözukuyo iki güne adet olmazsam kan vericəm