Elvinsu Merhaba biz şu an 26 haftalıgıZ çok şükür mide bulantım filan olmadı şimdilerde ise bel agrımız var ödemimiz var ama tabii yanısıra en güzeli olarak harektlerini ciddi anlamda hissetmek derim 😀 allahım hepimizi sağlıkla bebeklerimize kavuştursun her güzelliğin bir zorluğu vardır ama en güzeli onlara kavuşmak ben bu anı 15 senedir bekliyorum inş sağlıkla kucağıma alacağım günü bekliyorum