Merhaba, ben de 28+0 ikizlere hamileyim. Bebişlerin biri kız biri erkek. İlk 16 hafta bulantı çok fenaydı. Doktor tavsiyesi ile bulantı ilaçları kullanıyordum. Sonra geçti çok şükür. Şu an en çok geceleri yatmak zorlaştı rahat yatamadığım için. Bebekler şimdiden uykusuzluğa alıştırıyor herhalde ☺️