Elvinsu merhaba bende 10+3 üm 🥰 ara ara kasık, göğüs, bel ağrısı yaşıyorum. Kuru bir bulantı ve tiksinmem var öyle çok rahatsız edecek bir şey yok çok şükür 🤲🏻 Cuma kontrolüm var inşallah her şey yolundadır 🥰
Sen ne zaman öğrendin çift yumurta mı tek mi? Kalp atışlarını duymuş muydun 🤭