deletedmom43191 ben daha Ramazan gelmeden bakıyordum ama gözüme çarpan güzel bir elbise yok 😅 eşarp beğendim bir tane onu aldım ona elbise uyduracağım sjdks bir de karnım çok büyümüş oluyor ya tunik pantolon ya elbise giyerim etek gömlekle karnım çok çıkıyor ben de aşırı kilolu duruyorum