deletedmom43191 teşekkür ederimm aslında doktor bir şey yok deyince rahatlamıştım ama arkadaşım hafif düzensiz sancılar var deyince tekrar aklıma takıldı🤦♀️ ekranda da 45-50 civarı çıktığı oldu ama kağıda bakınca sanki 40ı hiç geçmemiş gibi duruyor belki cihazla ilgili bi durumdur. İnsan bu süreçte doktor bir şey yok dese bile her şeyi kafaya takıyormuş cidden😂