keyfimin-kahyasi-misin Elifarya sancı değilde bebek kalp atışı sprun sanki doktor bişey demedim mi acaba aç falanmiydin
Elifarya keyfimin-kahyasi-misin anlamadım şimdi özel doktora geldim orda da nst ye bağladılar bakalım
keyfimin-kahyasi-misin Elifarya Kalp atışı öyle düz çıkması normal değil ya baglayamadilar ya bı sorun vardır . Ama haraket ediyosa sorun olmaz durum nedir
anneoluyorum94 Serife2709 hissetmeye başlarsan da süre tut belli sürelerde gelip gidiyor mu sancı diye. Çünkü yalancı sancılar ara ara yoklayıp gidiyor şuan ben o durumdayım yalancı sancılar yaşıyorum 🥹