keyfimin-kahyasi-misin Elifarya bakayım da snaci falan yok 🤣🤣Benim Nst yi bir girseydin djdj doguruyo derdim haha ama hala içimde dmdj
Elifarya keyfimin-kahyasi-misin ya valla sancı çiksin istiyorum artık 😂ya siz de inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız Allâh yardımcımız olsun şimdiden başlamış sancılarınız ne güzel inşallah sağlıkla doğar
Elifarya keyfimin-kahyasi-misin amin amin inşallah en kısa zamanda gelir ben de 38+5 ı’m bekliyorum gelen giden yok ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar 😂
Elifarya deletedmom43191 keyfimin-kahyasi-misin Çok şükür doğurdum ama Dikişlerim çok fazla ağrım çok inşallah kısa zamanda toparlarım şükür
Elifarya deletedmom43191 şuan yatırdılar bekliyorum sancı vermediler daha açıklık da yok nst ye bağlı bekliyorum stresle vala