H_M_ Aysunnnarcn ozaman vardır inşallah canım geçmiş günün ben geçen ay antibiyotik içmiştim 10 gün geçmişti var gösterdi ama yoktu ondan sordum ilaç icmediysen inşallah vardır ya
Busranur_mnts Meryemm46 fotoğraf çok net değil ama alttakinde ince bir çizgi vsr sanki bir de erken gebelik testi mi yapsanız Yumurta takibi yapmış mıydın
112nurnurnur rabiayy E nabızdan kontrol ediyorum daha çıkmadı nöbetten çıkmıştım bende uyuyakalmışım arayamadım da🙈 çıkar çıkmaz yazayım🥰
112nurnurnur rabiayy inşallah ya aslında 2. Ayım denemede ama bi garip hissediyorum siz de öyleydiniz 😌
Berivanabk34 112nurnurnur okadar uzun sürmez aslında özel hastane ise geç girer numaraları varsa mesaj atın ben öyle yapmıştım sisteme düşmüyor
112nurnurnur rabiayy yaaa hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥹 güzel bi his benim çevremde de hiç bebek yok aşırı yabancıyım bu konulara 🥺