Esnef ay sordum onu da inanır mısın ona bı şey yapamayız diyip gönderdi. Salı gününe özel bi hastanede kadın doğum randevusu buldum ona gideceğim Allah izin verirse. Orda sorayım bari tekrardan güya ilgilendiler yani anlamadım ben bu işi. İdrarda SG diye bir şey düşük BAC diye bir şey yüksek çıkmış ona rağmen hiçbir ilaç vermediler