_sekerportakali Turuncukadin sen kendine dikkat et canım kötü olursan da mutlaka git acile bekleme ne olur ne olmaz
Turuncukadin _sekerportakali gidince hiçbir şey yapmadılar ya canım sıkıldı ona. Dün gittim ne güzel güya baksınlar diye bakmadılar bı tek idrar alıp gönderdiler işte
Turuncukadin Kızlar gittim doktora çok şükür bir şey yokmuş bakteri de çok az miktarda varmış yine de toz ilaç verdi. Rahmin haftan ilerlediği için geriliyor o ağrı yapıyor dedi böbrek için özellikle bir şey demedi. Bebişte de bir şey yokmuş elhamdülillah 🧿🧿