busraaa570 Selim_Alparslan uygulamaya göre 200 benim de ancak sezeryan olacağı için daha azdır 😅 nasıl geçecek bu kadar gün tecrübeli olduğum halde zor geliyor
Selim_Alparslan busraaa570 niye sezaryen kuzum? Benimde plesantam rahim ağzını tamamen kapatmış doktor yukarı çıkabilir daha haftan küçük endise etme dedi inşallah çıkar normal doğum istiyorum ilki de normaldi.
Lleeyyllaa Uygulamaya göre son 71 planlı sezeryan olacağı için son 60 diyorum kendi kendime, doktorum henüz gün vermedi
anneninruyasi Erd_mel bizde aynıyız bende bekliyorum normal doğum dedi acaba ne zaman gelecek kızlarımız
Erd_mel MG1994 MG1994 uygulama günlük güncellemeye devam ediyor mu ? Gün gün anne ve vbebekteki gelişmeleri yazıyor ya onu soruyorum
nur233 Erd_mel onun için happy kids var onu indirmen lazım doğumdan sonra bebek için faydalı bilgiler veriliyor 🌸
1gebeshanim Edanursoylu bebeğin kilosu önde giderse erkenmi doğar 😊 benden daha tecrübelisiniz bilirsiniz belki
busraaa570 Selim_Alparslan ilk doğumum sezeryandı risk almak istemiyorum dedi doktorum aslında ben normal doğum yapmak isterim ama korktum dikişim patlarsa diye
E_T 1gebeshanim bende öyle hissediyordum hissediyorum da ağrılarım oluyor geçen hafta doktora dedim tam kanala inmemiş ama doğum pozisyonunda dedi doğum heran olabilir dedi ama dünden beri karnım Küçüldü galiba kanala indi bklm hayırlısı ☺️