E_T 1gebeshanim bende öyle hissediyordum hissediyorum da ağrılarım oluyor geçen hafta doktora dedim tam kanala inmemiş ama doğum pozisyonunda dedi doğum heran olabilir dedi ama dünden beri karnım Küçüldü galiba kanala indi bklm hayırlısı ☺️
1gebeshanim Edanursoylu hemen hemen aynımızda. Bana 38.haftada çatı muayenesi yapacağını, sezenyanmi değilmi henüz söylemedi. Sizinki erken belli olmuş
Dilamser 1gebeshanim 43 gün kaldı cookk zorlanıyorum artık hareket edemez hale geldim 6kilo tek aldım uyuyamıyorum kasılmalar yüzünden nefes almak mümkün değil erken doğum riskim de yok doktir normal dedi .
1gebeshanim Dilamser herkesin gebelik süreci farklı demekki. Bende yok o kasılmalar. İnşallah sağlıkla kucağınıza alın 🥰
1gebeshanim Tazeanneveminikleri Allah kolaylıkla doğum yapmayı sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥰