busraaa570 Selim_Alparslan ilk doğumum sezeryandı risk almak istemiyorum dedi doktorum aslında ben normal doğum yapmak isterim ama korktum dikişim patlarsa diye
Selim_Alparslan busraaa570 aradaki zaman dilimi kısa mı canım. Doktorun neyi onerdiyse onu yap kuzucum sağlıkla gelsinler inşallah
busraaa570 Selim_Alparslan 3,5 yıl olacak aslında kısa değil ama doktorum çok iyi ona güvenerek hareket edeceğim amin canım inşallah sağlıkla gelsin tüm bebişler