busraaa570 Selim_Alparslan uygulamaya göre 200 benim de ancak sezeryan olacağı için daha azdır 😅 nasıl geçecek bu kadar gün tecrübeli olduğum halde zor geliyor
Ipek0506 queenanne1 sizin doğum şekli bellimi acaba? Sağlıkla kucağımza alalım bebislerimizi İnşallah 🌸🌸
Rbya 1gebeshanim Doğuma son 4 gün heyecan korku hepsi bir arada sağlıkla bebişlerimiz doğsun inşallah 🙏🏻💜🌸🐣
Kaannur Benimde son 48 uygulamaya göre ama ikinci sezeryan olduğu için daha erken olur büyük ihtimal zam Salim alırız inşallah kucağımıza bebişlerimizi