Mekulya Kızlar 38+1 hamileyim ve regl sancısına benzer ağrılarım var karnımın altında şiddetli değil birde bacak aramda baskı oluyor ayakda durduğumda
berrakezgi Mekulya belde başlar kasıklara doğru yayılır canım geçen sene şubatta doğurdum ve bende şu an 38+1 im bekliyorum sancımı
gulsumtopcu Mekulya adet sancısının aynısı dusun oyle ama duzenlı sancı olacak bes dakıkada bır gelıp gıdecek
Elifumtt Mekulya bende 38+1 akşamdan sonra ara ara sızı gibi sancılarım oluyor gaz sancısı gibi birde ishal oldum tabi kasılmalarımı saymıyorum o hep var bakalım beklemedeyiz her an hazır şekilde zaten ☺️
MinnakBebegim Mekulya ilk once 5dakikadan bir gelicek sonra 3 dakikaya inecek 3 dakika aralikla oluyosa demek ki sanci cekiyosun
Elifumtt Mekulya yaa tabi bende korkuyorum o ayrı insan cok stresli oluyor ama artık sayılı günlerimiz bugun olmazsa yarın olacak bir şekilde 🙈
Mekulya Elifumtt bak böyle konuşunca tekrar artdı ağrı kocamlada kavgalıyız bişi söylemek istemiyorum🙇🏻♀️
smsmzyc Mekulya Bende de aynı sancılar var ama şiddetli değil doktorum doğum için sancıların yeterli değil dedi :(
smsmzyc Mekulya Hareket etmesi için tatlı bişeyler yeyip sol tarafına doğru yatabilirsin sakin ol bende de sürekli baskı oluyor ama şiddetli olmadığı için beklemek gerekiyor stres yapmayalım bari😔