SancarMom Tgb_smh canım 38 den sonra herhangi bir gün seçiyorsun alıyorlar çok geçe bırakmıyorlar bebek gelişimini tamamladığı için sağlıkla gelsin
DENIZ_55 Merve-betul aynen cnm doktorumda aynisini dedi sabret 37 dolsun alacam seni dedi çünkü bide 2 hafta önde gidiyor gelisimi çok zorlanıyorum 🥹
Tgb_smh Ecemesen 40 bin +oda ücreti +anestezi türü seçimi falan dediler,muhtemelen bi 60 ı falan bulur
Pelnztrk Tgb_smh benim arkadaşım bugün doğum yaptı sezeryan, aynı hastane ve aynı doktora gidiyoruz:) hafif ağrı dışında herşey çok yolunda ve iyiyiz dedi harika bi kız dünyaya getirdi 🥹 umarım herkesin doğumu mükemmel ve sağlıklı geçer
Mercan0652 Tgb_smh inşallah sorunsuz sağlıkla gelsin bebisiniz. Benim daha 1 ayım var bakalım bekliyorum bende nolcak merak ediyorum 😅
Novella Tgb_smh Benim de ilk gebeliğim ve planlı sezaryen olacak. Doktorum bir aksilik çıkmazsa 17 Nisanda alalım dedi. 38+3e denk geliyor.
Tgb_smh pandapanda Perşembe günü kontrolüm var belki gün verir diye düşünüyorum. Günüm belli değil henüz.
Hzldem Tgb_smh yaptılar, 2 yada 3 kere yapıyorlar bir daha yapmıyorlar. Biraz acılı bir işlem ama katlanılmayacak kadar değil 1 dk bile sürmüyor :)
nazlitasdelen Tgb_smh ben 32 haftada gittiğim de bebek ters dedi doktor böyle giderse sezaryan olursun dedi 35 de randevum var inşallah sezaryan olurum bende sezaryan istiyorum 😁