ikibaloglanannesi öyle güzel anlattınız ki, sezeryan korkuma iyi geldi. 34 haftalık hamileyim bebeğim makat geliş. Böyle giderse doktorum sezeryan olmam gerektiğini söyledi. İlk gebeliğim, bebeğim zor oldu çok bekledik ve ikinci için pek fazla beklemek istemediğimden sezeryan beni kara kara düşündürüyordu. Ne yazık ki bazı insanlar sezeryanı öyle kötülüyor ki mecbur kalsak bile kendimizi suçlu hissettirebiliyorlar. Halbuki ikisinin de amacı aynı: “yavrumuza kavuşmak”. Aklımdaki sorulara tercüman oldunuz 🧡