25 ay önce sezeryan oldum hayatımda hiç ameliyat dahi olmadım ve ilk gebelik. Benim gerçekten pozitif geçti. Sezeryan sabah 10 da oldum akşam eşim görmeye geldi 8 de ayakta onu karşıladım ve gerçekten de pozitifti. Hastaneden ikinci gün taburcu oldum yürüyerek nüfusa bile gittim eşimle. Üstelik devlette spinal oldum.(13.saat sonunda zorunlu oldu)
Sizin kötü geçmiş olabilir lakin insanları buraya gelip de yargılayıp da korkutmaya hakkınız yok.
Üstelik 34 haftalık hamileyim ikincime. Ne hamile kalmadan önce ne de kaldıktan sonra hiç dikiş yerlerimde sıkıntı olmadı. Sırt ağrım bel ağrım da yok.
İsteyen istediğini olur hayırlı olsun deyip geçin Allah aşkına gelip buraya kötü hikayelerimiz yazıp insanları yargılayıp korkutmayınmm