neslim1995 orkidemm_ ne zaman böyle maç miting konser eğlence olsa eşlerin daha çok canı sıkılıyor 😅🤣
sednc0 neslim1995 üç yıldır büyükşehirdeyiz durum farksız değil bir tane bile komşumuz yok ben burayı gördükten sonra küçük şehir ister oldum orda da durum farksız değilmiş demek ki
neslim1995 sednc0 yok canım yani üstelik bizim ki Karadeniz bölgesi de sayılır bayburttayiz ama yok yani komşuluk yerel halkın geneli yaşlı zaten kafa da uymuyor gençler pek yok bide üniversiteli genç görüyoruz o kadar
orkidemm_ neslim1995 çünkü onlar o kadar çok içinde ki artık uzak kalmak istiyorlar ay birde çok Suriyeli var ya aşırııııı
neslim1995 orkidemm_ yaa erzurum da diğer memleket oldu bizim hastane postane avm işleri hep orada yalnız soyuk bölgeden sıcak bölgeye gitmişsiniz bizde sıcaktan soyuğa diyeyim🤣😅
neslim1995 orkidemm_ çalışma açısından rahat suriyeli yok acil durumlar da eşim eve gelip gidiyor maç ve dış görev oluyor maç miting durumlarda trabzon rize Kars muş vs gidiyorlar
orkidemm_ neslim1995 Erzurum memur için iyi ama bir adanalı için çok zor 😥 Ay çok sıcak çok ama harika kışı var ya buranın hiç hasta olmadım 🧚🏻
orkidemm_ neslim1995 Adana da dış görev oluyor cumhur başkanı geldiğinde o kadar canım o da herkes gitmiyor bazen kura vs oluyor
neslim1995 orkidemm_ ayy sormayın valla öyle zor geliyor ki eşim diyor buralarda yaz yok bir kış bide karakış var daha da mevsim yok😅
sednc0 neslim1995 ben bu şehirlerden Niğde ve Kırşehir’i tavsiye ederim Kırşehir eğitim konusunda çok iyi çocuğunuz büyükse Niğde de adanaya yakın gelip gidersiniz sosyallik ihtiyacınız karşılanır
neslim1995 sednc0 umarım bu şehirleri yazabiliriz torbalar belli olsaydı geneli aynı bolge olunca şehirler aynı torbada da olabilir dağıtmış da olabilirler
neslim1995 orkidemm_ evet havası da güzel temiz ona da lafım yok ama birincisi yemek ikincisi mevsimsel açıdan bize uzak bir yerdi😅
orkidemm_ neslim1995 evet adananın yemekleri bir harikaaaaaa 😍aslında doğu da komşuluk vardır ya Bayburt’ta da vardır yani tuhaf
neslim1995 orkidemm_ coğusuda yobaz insanların ya yani şöyle diyeyim ehram giyiyorlar biliyorsun az yüz göz kapalı yani ne bir geçerken selam sabah sana bakıyor mu bakmıyor mu anlamıyorsun esnafı berbat ötesi