neslim1995 genelde yerel halk hediyeli ve memur yani kendi insanları açıkçası kaçakçılıkla zengin olmuş akraba çevreleri geniş o yüzden memur kesimle pek samimi olamıyorlar gibi ama kötü de değiller biraz sizin yaklaşımınıza kalmış ben kendimi biraz uzak tutuyorum. Okul durumu da yani okula giden çocuğum yok ama çok vasat sayılmaz bir iki bildiğim iyi okul var ama eğitim olarak Suriyeli Türk karışık mı bilmiyorum o yüzden ben burda çocuğumun okul okumasını pek istemem