Serenkrglmz Minnakpopus bende merkezdeyim lojman istiyorum sırf bu komşuluk yüzünden en azından lojmanda bizim gibiler var bi merhaba derler😀
Minnakpopus Serenkrglmz inşallah hakkınızda hayırlısı olsun 😊 tayinciyiz biz bu sene bakalım gittiğim yerde inşallah iyi insanlarla karşılaşırım
neslim1995 orkidemm_ yaa adana işte derdi tasası da bitmiyor benim memleket adana ama 7 8 yıldır izinden izne gidiyorum polis çalışma açısından bilgi almak istemiştim geliş gidiş saatleri nasil acaba 12 36 mi çalışıyorlar
orkidemm_ neslim1995 canım o da değişiyor bazen öyle bazen 12,12 oluyor yani inan ki bitmiyor sıkıntısı yoksa ben evdeyim bana hava hoş 😂ama eşim de alt devreler geldikçe bir tık rahatlıyorlar
orkidemm_ neslim1995 oturduğum evde çok güzel merkeze bi 20 ,25 dk özel araba ile ama merkez gürültülü işte avmler açık alanlar parklar bahçeler güzel bilirsin ☺️
neslim1995 orkidemm_ kaç yıldır adanadasiniz acaba umarım gelince çevik olmaz işleri bitmiyor desene 😅
neslim1995 orkidemm_ yaa canım memleketim bakalım yazacağız bizde kısmetse şu Nisan da portakal çiçeği festivali var her yer mis kokar tabi bide kebap😅
orkidemm_ neslim1995 ay evet ben severim giderim de 😍yani güzel oluyor değişiklik insana iyi geliyor her yer cıvıl cıvıl
orkidemm_ neslim1995 valla bakalım ya ben taşınma zor olduğundan kalmak istiyorum eşim istemiyor belki ipka vermeye sebebimiz olurda gitmeyiz
neslim1995 orkidemm_ evet ya çok güzel farklılık eğlence yeme içme oyun müzik valla özlediğimiz şeyler ama tabi eşlerde oralarda çalışıyor bide onlara sormak lazım 😅😅
neslim1995 orkidemm_ umarım kalırsınız canım gönlünce olsun Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın neresi olursa olsun
neslim1995 orkidemm_ umarım kalırsınız canım gönlünce olsun Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın neresi olursa olsun
sednc0 neslim1995 Adanayı yoğunluk bakımından önermiyorlar eşinizi göremezsiniz Diğer iller de küçük çok bir şey beklememek lazım sosyallik bulamazsınız ama küçük yerlerin komşuluğu her zaman iyidir
neslim1995 sednc0 küçük yerlerde de maalesef komşuluk yok yani doğuda önceleri komşuluk gayet iyi derlerdi ama yok kapımızı çalan polis esiyiz vs diye çok oralı bile olmuyorlar
sednc0 neslim1995 üç yıldır büyükşehirdeyiz durum farksız değil bir tane bile komşumuz yok ben burayı gördükten sonra küçük şehir ister oldum orda da durum farksız değilmiş demek ki