tahamommy nur233 onu biliyorum canım ekstra folik asit almak riskli olabilir günlük önerilen dozdan fazla ise bunu demiştim
NoName_ Selim_Alparslan almayın zaten bir sonraki kontrolünüzde doktorunuz folik asiti kesecektir elenatal kullandığınızı söyleyin belki farklı bir şey verir omega içeren birde demir ilacı ve d vitamini
Selim_Alparslan NoName_ doktorum ekstra vitamin ilaci vermiyor kuzum çok karsi vitamine onların içinde neler neler var diyor. Elenatali bile kendim aldım dedim kullancam sen bilirsin kullan dedi🤷🏼♀️
Selim_Alparslan Happyka bende onu kullanıyorum kendim zorla dedim kullanayım diye birde magnorm kullanıyorum o kadar 🤷🏼♀️
Melike1001 Selim_Alparslan başta bende farklı folik asit kullandım 12. Haftadan itibaren elenatal 2 kullandım hala kullanıyorum 33+3 olduk 🙂
Melike1001 Selim_Alparslan inşallah 🥰 ama merale etmeyin çok çabuk geçiyor zaman bende burda okuyup diyordu o zamanlara gelcez mi diye şimdi diyorum ki son 45 🥰
Selim_Alparslan Melike1001 ayy ne güzel ya çok az kalmış kuzum Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼😊
Talentedmom Selim_Alparslan bittiyse bence gerek yok zaten 3 ay olmak üzeresiniz benim doktorum bitene kadar kullan demişti