DENIZ_55 Guzel_bebem evet bende elenat 2 kullanıyorum çok pahalı ama en güzel içerik oymuş doktorum dedi ben 400 TL aldım yeni sen kaça alıyon
minkmom_25 Selim_Alparslan normalde 12. Hafta dolmadan multivitamin kullanılmaz ama sorun olacağını zannetmiyorum. Bittiyse folik asit artık diğerinden devam edebilirsin
Anonymouse Selim_Alparslan Benim de 12.haftaya bir haftaya kala gitmişti eczacı elenatal 1 verdi doktorum kullanma dedi omega takviyeli multivitamin vermişti onun da içinde folik asit var zaten. Sen yine de doktoruna danış.
Burcak61 Selim_Alparslan ikinci gebeliğim ilkinde önceden vermişti doktor folik asiti bu gebeliğimde hiç bişe vermedi değer 48 den 193 e çıktı ama kimse bana ila vermedi ayrıca demir değerim de çok düşük 43 çıktı
poyrazmom_ Selim_Alparslan 12 de bıraktırıyor çoğu doktor aslında doktorunuza danışsanız daha iyi başlamanız gereken farklı takviyeler var bu haftadan sonra
Selim_Alparslan poyrazmom_ canım doktorum vitamin kullanmaya karsi ya sadece folit asit kullan dedi ama . Elenatili ben dedim kullanayım diye kullan ama hiç sağlıklı değil onların içinde neler var bir bilsen dedi 🤷🏼♀️
Selim_Alparslan poyrazmom_ valla bilmiyorum kuzum karşı soyledim vitamin vercek misiniz diye vermedi beslen diyor sadece ya 🤷🏼♀️ ilk gebelikte decavit kullanmıştım doktorum başkaydı o vermişti mesela d vitamini vs. Bu işe vermiyor kafamdan aldım elenatali düşün
Selim_Alparslan deletedmom43191 ilk gebelikte 12. Haftada biraktirmisti doktorum ama bunda bilmiyorum 🫠🫠
Selim_Alparslan Esma006 deletedmom43191 Pazartesi günü sorarım kuzum ☺️ elenatel de var ya folik asit o yüzden yeterli olur diye düşünüp almadım ama soracağım. 🤷🏼♀️ 12. Haftaya kadar ikisini beraber alıyordum 800 yapıyor ikisi de fazla diye geliyordu hep bilemedim ki