sultanlar Ben 2 cm, 10 dk sancıyla gittim. Dün öğlen 2de yatışım yapıldı akşam 5 gibi 4 cm oldu ntsde hiç sancı çıkmıyordu ama benim sancılarım çok şiddetli oluyordu dayanamaz oldum epidural yapalım dediler ve oldum. Akşam 11 e kadar halen 4cm de kaldı. Doktorum suni deneyelim mi en düşük dozda dedi, epidurale güvenerek olur dedim. 11de suni sancı takıldı 10 dk geçti geçmedi de sancım 90 lara çıkıp iniyor ebeye batma hissi oluyor dedim muayene edelim dedi çocuğun kafası gelmiş 2-3 güçlü ıkınmaya doğdu. Ama ben geçen gece sancım 5dkya insin hastaneye giderim dedim uykusuz kaldım ayrıca tüm gece sancılardan ağlamalardan güçsüz düştüm ve ıkın dediklerinde gücüm çabuk tükendi. O yüzden 2.ıkınmamda kesi yapıldı ve dakika bile sürmeden doğdu. Bilseydim cuma nişanım gelip sancım başlar başlamaz hastaneye gelirdim suni alırdım. Her şey tecrübe ama ben bir daha doğurur muyum bilmiyorum😂 Halen ben ne yaşadım diyorum. Doktorum da ilk doğuma göre çok iyiydin dedi. Kurtuldum valla hafifledim. Darısı hayırlısıyla kolaylığıyla başınıza olsun. Dualarımızdayız😊💖