ysen ben 40tan sonra gitmedim doktor bir sorun olursa gelebilirsin demişti. Doğumdan 3 gün sonra gittim ozaman dikiş kontrolü yaptı vajinal muayenede yaptı ama dikişe bakmak için iç dış 5 tane dikişim vardı oyuzden. Aralığın 23ünde doğum yaptım dikişlerim çok geç düştü doktor 1 haftaya düşer dedi 2 ayda ancak düştü hala 1 tanesi de duruyor 😐iyi hoş normal doğum amma dikiş biraz sorun yapıyor tabi insandan insanda değişir benim normal vucut yaralarımda çok geç iyileşir ona bağlıyorum ben. Sizede çok geçmiş olsun