ysen Fatmaacylnn 21 gün oldu banada ağrılarım bari geçseydi rahat edecektim o çok elimi ayağımı bağlıyor 🥹
Fatmaacylnn ysen benim ki 25 inden sonra hafilemeye başladı 36 günlük olduk hala tam geçmiş değil ama baya rahatladım artık sizin de öyle olur herhalde birazcık daha sabredin 💕
Mervecimmm ysen ilk doğumda 40’tan sonra gittiğimde vajinal ultrason ile bakmıştı doktor.Rahim toparlanmış mı bir hasar var mı vs diye. Ben de alttan muayene hiç sevmem ama bence bu gerekli bir muayene
NurCeren00 ysen yani vajinal doğum yaptıysan muhtemelen bakarlar. Ama ben sezaryen olmuştum. Dikişlere bakıldı. Bir de karından ultrason yapılmıştı.
Zeyzeyy- ysen ışıkla dikişlerime baktı bide Vajinal ultrason yaptı doktor rahim vs toparlanmış mı diye