peaceandlove humeyraa_ aminnn Allah hepimizin yardımcısı olsunn… ben de bekliyorum sancım oluyor ama düzenli değil henüz
peaceandlove Ballisutt27 bende de 2 cm sancı da var ama bebisim biraz daha kalmak istiyor galiba 😂 çok yoruldum bir an önce doğsun istiyorum
Zuzu_23_23 peaceandlove 38+0 🙏🏻😁 sancılarım var nst de 90 100lere vuruyor açılma yok vajinama bi anda şimşek çakıyor geceleri asla uyuyamıyorum karnım sürekli taş gibi ay ay nolacak bu halimiz inşallah sağ salim alırız kucaklarimiza😂🙏🏻
Gnc-ksk Zuzu_23_23 ya bende aynı bu durumdayım acaba sancı mı benimki de anlamadım şimşek çakıyor resmen düşüyor gibi oluyorum kendimi tutuyorum
Edanursoylu Şuan 36+3 perşembe günü anestezi ile görüşüp tatih alacağım bakalim benim için şanslı gün hangisi olacak 😍
keyfimin-kahyasi-misin BeyzaEknci kız ben 75 bile gördüm Ama suu aralar Nst de en fazla 50 oda duzenisz zaten normalde daha fazla ağrım var ama benim bebe bana oyun ceviriyo galiba doktora gidince uslu bebe kapıdan çıktığım an kuduruyo 😂😂
Hi_lal- keyfimin-kahyasi-misin merhaba bende 36+4 ama açıklık kontrolü yapılmadı bana size çatı muayenesi mi yapıldı
keyfimin-kahyasi-misin Hi_lal- Sancım ve Kasilmam var uzun süredir Çatı kontrolü yapılmadı açıklığa bakıldı İlk doğum değil çünkü
BeyzaEknci keyfimin-kahyasi-misin benim ki nat den kaçıyo birde doktora ultrasonda bakarken yüzünü değil pipisini gösteriyor ahhahah
aydinecemm peaceandlove yaa ne güzel ☺️ haftamız günümüz aynı ben de 38+4 üm. Ama ne bir sancım ne de açılmam var. Ara ara adet ağırdı gibi bel ve kaşık ağırlarım oluyor o kadar. Bir de üstüne çok kötü grip oldum doktor antibiyotik verdi. Korka korka içiyorum inşallah bir şey olmaz bebeğime. Sancı ve açılma için yaptığınız şeyler var mı acaba
peaceandlove aydinecemm çok geçmiş olsun korkmayın antibiyotik ben de kullandım 34.haftamds ufak bir sıkıntı yaşamıştık. Bir şey olmaz Allahın izniyle. Pilates yapıyorum hurma yiyorum başka bir şey yapmıyorum klasik yürüyüş falan
Gamze35Ata aydinecemm bende 37 hftlk oldum bugun, ve bende gribe yakalandım ağır geçiriyorum antibiyotk basladık korka korka içiyorum inşallah bir şey olmaz ama aqu** olan antbytk bir şey yapmıyormuş baya arastrdm inş öyledir
Mihra27 Bende 37+2 deyim yarın kontrolüm var. sol kasık ağrım var bugün bide yürüyünce ağrı baskı ve yanma hissediyorum .hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum Rabb’im herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
peaceandlove Mihra27 hepimiz öyleyiz hem heyecan hem korku hem mutluluk 😍😍😍 Allah hepimizin yardımcısı olsun