mrv_mrve ShutUp ay bizde 40+2deyiz hiçbi belirti yok bel boşluğumda hafif ağrı var gibi ama doğum ağrısı mı değil mi anlayamadım Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻🌸
ShutUp mrv_mrve Amin inşallah 💮 ben bitik durumdayım taşıyamıyorum kendimi ağrılarım var ama sancı değil sanırım.
ShutUp GmzLrn şöyle söyleyeyim 38 den itibaren haftada bir gittim en son 40+1 de gittiğimde yatış için gün verdi
keyfimin-kahyasi-misin BeyzaEknci bende erken haftalarda başladı baya 75 i goruyodu şimdi yok gibi dndjd
Gumusbulut58 Bugun 38 olduk gelmeye niyeti yok hanfendinin nst dümdüz sıfır sancı , catı muaynesi oldum hisetmedim bile belki sancım olur dogum baslar vs bana mısın demedi🤣
Aselim_38 keyfimin-kahyasi-misin canım benimde aynı oluyor bazen ağrıdan duramıyorum ama nst de tık yok rutin kontrole gidiyorum biseyim yok sancı 45 ☺️
mihraninannesi55 peaceandlove 38+1 den selamlar benim kızda nazlı çıktı 1 cm acıklıkla devam ediyoruz ilerleme yok 😂 2 haftadir yüzünüde saklıyor biz den
Serose 37+5 ara ara sancım ve 1 cm açıklığım var ama kanalda değil malesef buda beni korkutuyor kanala inmesi için tüm yapılması gerekenleri yapıyorum ama inmedi bebiş
GmzLrn ShutUp rabbim kolaylaştırsın bende çok ağırlaştım artık doğsun istiyorum ama bebeğimin pek niyeti yok gibi yarın tekrar bir kontrole gideceğim bakalım ne diyecek doktorumuz
mrv_mrve ShutUp benide beklemek yordu durmadan hazır olda tutmaya çalışıyorum evi az önce de cam sildim evin içinde durmadan bi iş buluyorum kendime yatmayım hareket halinde olayım diye ama bana mısın demiyor
medihaesra Serenityyy1 ağrı derken kasıt bölgesinde sancıdan mı bahsediyorsunuz yoksa bel ağrısı falan mı oluyor