36+4 teyiz bizde bekliyoruz artık ne zaman gelmek isterse baş aşağı pozisyonda normal doğuma uygun dedi doktor bı kere NST ye girdim sancı vs bı şey çıkmadı ama kasıklarım ağrıyor bazen vajinal kemigimde ağrı oluyor ve bebeğin ağırlığını aşağıda çok hissediyorum nişan vs bı şey yok henüz hafta bir kontrol e gidiyorum bu pazartesi 37. Haftamda tekrardan gideceğim 38. Haftamda gelsin istiyorum tabii oğlumun keyfine kalmış artık ilk gebeliğim henüz çatı muayenesi falan da olmadım doktor yürüyüş yap ve hurma ye dedi bizim durum bu şekilde ☺️