peaceandlove Uzun zamandır burda gördüğüm kişileri göremiyorum inşallah sağlıklı doğumlar yapmışsınızdır kızlar 💙 ben 38+4üm şu an 2 cm açıklık ve sancılarımla bebisimin keyfini bekliyorum vallahi hanımefendi bekletmeyi sevdi🤭 nerelerdesinizzzz
keyfimin-kahyasi-misin peaceandlove 🥲🥲umarım Nisan annesi olmam 😂😂çok zorlanıyorum Sancım var hissediyorum kasilmamda aZcikta acilmam nst de en fazla 50 oluyor oda düzensiz üç dört güne kadar doğsa keşke 😂😂😂36+2 çok zor cokk😭😭
051020antalya peaceandlove bizde 37 olduk 20 marta sezeryan günümüzü aldık heyecan ve korkuyla bekliyorum bi sıkıntım yok çok şükür 🥰🥰🙏
Serenityyy1 peaceandlove 36+4′ten selamlarr 3 günün sonunda taburcu olduk fakat doğuramadım. Doktor çatı muayenesi yaptı 1 haftan daha var dedi. Bekliyoruz ama çok ağrım var çok…
humeyraa_ peaceandlove bende 37+3üm nst de sancı 60 civarları ama bende bir şey yok, açıklık yok, ilk gebeliğim ve normal doğum istediğim için 3 hafta kadar bekleyeceğiz paşamızın keyfini🥰 Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😍😍
HiravEmir Burdama 🤣Ben şubat annesiyim valla doğurdum Ben sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 😍😍
Aselim_38 keyfimin-kahyasi-misin umarım beklemeyiz bende 36+2 yım ve artık doğmasını istiyorum 1 cm açıklık var denildi akşam acilde ama sancı çıkmadı 27 nst de gözüken 🫢🫢
Hi_lal- keyfimin-kahyasi-misin merhaba bende 36+4 ama açıklık kontrolü yapılmadı bana size çatı muayenesi mi yapıldı
medihaesra Serenityyy1 ağrı derken kasıt bölgesinde sancıdan mı bahsediyorsunuz yoksa bel ağrısı falan mı oluyor
peaceandlove humeyraa_ aminnn Allah hepimizin yardımcısı olsunn… ben de bekliyorum sancım oluyor ama düzenli değil henüz
Kocamanailem_ Bizde 37+0 haftalık olduk. 21 Mart doğumum olacak inşallah. Şuanlık herşey yolunda gidiyor 🥲
zehranurates Kocamanailem_ ayyy bızde 36+3 suan 21 Mart’ta sezeryan ıle kavusavagız Rabbim saglıgımızla . Sağlığı sıhhatı aklı fıkrıyle kucagımıza almayı evlerımıze dönmeyi nasıp eylesin amın 🌸🫀💙
HazelSeren peaceandlove bizde beklemedeyiz 38+3 te yani 14 martta sezeryanım var bakalım hayırlısıyla🥰🙈
Ballisutt27 peaceandlove ay bende 38+3 teyim 37 den beridir 2cm açıklık var nişanımda geldi ama ne sancı var ne de başka bir doğum belirtisi. Doktorum yürüyüş, pilates hareketlerini ve cinselliği önerdi ama çok yorgun hissediyorum kendimi yine de çabalayacağım🌸
peaceandlove Ballisutt27 bende de 2 cm sancı da var ama bebisim biraz daha kalmak istiyor galiba 😂 çok yoruldum bir an önce doğsun istiyorum
crazyymom peaceandlove 37+4 ten sesleniyorum, heyecanla bekliyoruz kızımı ama haftasına göre kilosu az geldi bana o yüzden biraz daha kalsın icerde 😁
melektb peaceandlove 38+3 den Merhaba. Tüm belirtilerim gitti, ne sık idrara çıkıyorum nede ağrılarım var. Rahim yumusamisi var dendi 3 gün önce ama açıklık yok malesef. Bütün tuşlara basma zamanı geldi artık yürüyüş squat hurma ananas ne varsa 😀 Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi
Hilalyrdkl peaceandlove bende 38+ 3 üm artık sağlıkla doğsun istiyorum şuan bir durum yok gibi beklemedeyiz bakalım ne zaman gelcek 🤷♀️ ☹️
ShutUp peaceandlove 40+5’ten selam 😂 benim kızda gelmek istemiyor 2 gün sonra yatışım var hala bir umut bekliyoruz ama nafile. Ev işine verdim kendimi yoruyorum iyice belki gelir diye ama yok 🤦🏻♀️ hepimizin hakkında hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🩷🌸
mrv_mrve ShutUp ay bizde 40+2deyiz hiçbi belirti yok bel boşluğumda hafif ağrı var gibi ama doğum ağrısı mı değil mi anlayamadım Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻🌸
Zeycannn ShutUp dizlerinizin üzerine çöküp yerleri silin doğumu hem kolaylaştırıyor hemde başlatır ananas ta yiyebilirsiniz o da doğumu başlatıyormuş