Melike1001 Datlum evet evet birinci 21. Haftada diğeri 25. Hafta da vuruldum dört hafta ara ile olacakmış öyle demişti doktorum. Aynı zamanda doktorum 20. Haftadan önce vurulma dedi
Meltemanneolsun Datlum ben 17. Haftam bittiği gün arandım yarın asınız var diye. Doktorum da seni arayacaklar o gün aramazlarsa sen ara demisti. Sen ara canım kontrol etsinler ol aşını.
minkmom_25 Suzunn anlamıyoruz bazen ☺️çok normal. Benim eşini yastık yapmış kendine ona vuruyor diye çok hissetmezsin dedi doktor
minkmom_25 Datlum devletin yaptığı iki doz tetanoz + difteri. Karma aşı dediğimiz tetanoz +difteri+boğmaca bu da 30. Haftalarda tek doz yapılıyor. Özel bi aşı ücretli ama çok pahalı değil.
cerengeredeli minkmom_25 ben bu bogmacayi bugün sağlık ocağına sordum ücretli mi diye hayır burada yapıyoruz dediler
Datlum Suzunn odur canım gaz çok farklı tam 24. Haftada net anlaşılır demişti doktorum daha minnaciklar
Suzunn Datlum Çok şükür ya anneliğe hazırlık çok garip , bakalım 4 haftamız kaldı o zaman net hissetmeye 🙏
2Princess1Mom Datlum Devlette girdim 15 dk falan anca sürdü. 18 mart’ta özelde de gireceğim. 1 tane çikolata yedim ve vişne suyu içtim. 😊
2Princess1Mom Datlum Tek özele gidecektim, ama hem devlet hem özel takipliyim. Devletteki doktorum burda da yaptır bir şey olmaz diyince yaptırdım. Yoksa hiç yaptırmayacaktım. 🤭