-sum- gerçekten sürekli bir şey cıkıyor ama kendimi darlamıyorum ya. Tabi bazen çok düşünüyorum ama şöyle bi eve bakınca amaaaannnn beeee noluyosa olsun diyorum😂
Şimdide oturdum etiket kesiyorum kıyafetleri yıkayıp ütülücem. Ama ilk hedefim 0-3 ay. Devamını şimdi mi yıkarkm bilemedim