Elifsnmz0 ben doğuma hazırlık paketi aldım. Korkmuyorum ancak normal hayatımda da canım acıdıgında nefesimi tutan biriyim. Eşim sürekli nefes al diye hatırlatır anca öyle nefes almay calısırım. Bunu yönetebilmem lazım. Bir de duygusal anlamda çöküş yaşama ihtimalim var bununda önüne geçebileceğim diye inanıyorum