Elifsnmz0 Son 40 günüm kaldı çok zorlanıyorum mide bulantılarım geri geldi doğurmak istiyorum artık ama sanki yıllarca bu günlerdeymişim gibi geliyor zaman asla geçmiyor sizin nasıl gidiyor ?
Princess_momm Elifsnmz0 aynı bendede 40 gün kaldı aynı durumdayız bulantı bide gecenin bir yarısı midem yanmaya başladı bebek hareketleri işkence gibi aşırı sert 🥲 eğilip kalkamıyorum gece yatamıyorum bir sürü şey doğurup derin nefes almak istiyorum 😭😭😭
CihanEge Elifsnmz0 son 31 gün, bir haftada erken alır diye umudum var. Nefes alamıyorum, uyuyamıyorum, bacağımın basamıyorum, belim çok ağrıyor yatsam ağrıyor otursam ağrıyor. Ayın 18ine randevum var inşallah o zaman tarih verir 😢
ozgmom Elifsnmz0 Son 8 veee mide yanmaları tavann. Çok zorlanıyorum çok kötü Rabbim yardımcımız olsunn🫣☺️
Elifsnmz0 Princess_momm Ay o mide yanmaları rennie ve tahin aşk yaşıyorum gece kaç kere kalktığımı sayamıyorum yanımda eşim mışıl mışıl uyuyor yapıştırasım geliyor 😂😂😂 bende doğurup ohhhh be demek istiyorum artık ama zaman asla geçmiyor 🥹
Zeynep2525 Elifsnmz0 Son 24, bu haftaya kadar zorlanmamışım dedirten bir hafta oldu. Midem yanıyor, kusuyorum. Sürekli adet ağrısı gibi bir ağrı yaşıyorum. Bebek yavaştan aşağı iniyor galiba vajina bölgemde çok fena bir ağrı var
Elifsnmz0 Zeynep2525 Benim kız 31. Haftasında döndü benim de bazen acılarım oluyor mide bulantısı yanması mahvediyor sağlıkla gelsinler bir an önce doğurmak istiyorum 🥹
Dilekulgtt Elifsnmz0 son 42 benimde ameliyat olacağım belki daha erken olur 🥰 bebek hareketleri cok canımı yakıyor geceleri rahat uyuyamıyorum bende malesef
Aapt65 Elifsnmz0 son 35 geceleri uyuyamama dışında herşey çok mükemmel ilerliyor. Normal doğum istiyorum yürüyüşe ve hurmaya başladım sağlıkla gelsin miniklerimiz. Miğde yanması konusunda şunu farkettim sağa yattığımda hemen yanma ve ağzıma ekşi tat geliyor bu yüzden sola yatmaya çalışıyorum ama çokta zorlamıyor açıkcası🥲
Elifsnmz0 Aapt65 Sola yatmaktan sol kolum iflas edecek 😂 tahin yiyorum o anlık geçiyor sonra yine başlıyor çok zorlanıyorum neyse ki az kaldı dayanmak zorundayız 🥹🥹