Anonimb sutlukahve_ birinin yorumunu görmüştüm 16 mm olan yumurta ile gebe kalmış. İlla 18-20 mm olması gerekmiyor demişti
sutlukahve_ Anneoluyorumm00 aynen devam ediyorm ama koyu cikqn günü degerlendirmedim bigun önce bigun sonrasını degerlendirdim olursa artık
Anneoluyorumm00 sutlukahve_ inşallah tutar canım, benimde koyu çıkan gün degerlendirmemistim ertsi gün değerlendirdim hamile kaldım geçen sene umudun kaybetme 💕
sutlukahve_ Anneoluyorumm00 inşallah balım hayırlısı bakalım ovulasyona devam ediyorum ben yinede belki daha koyu çıkar diye testim bitene kadar yapayım diyorum
tarcinnnn24 sutlukahve_ merhaba, yazdığınıza kafam takıldı benimde salı günü pikti çarşamba silik çıktı benimde olgunlaşmadan çatlamış olabilir mi ?:/
sutlukahve_ tarcinnnn24 normal sizinki benimki tam pik olmadı pike yakın çıktı ve sonra siliklesti seninki normal olanı
sutlukahve_ Nasipse-6 öyle oluyorms ben minnak kurabiyeler sayfasına da yazdım yeterince büyümeden çatlamış yumurta dedi ovulasyon var ama pik diyemeyiz dedi ama ben her ihtimale karşı degerlendirdm
tarcinnnn24 sutlukahve_ anladım canım hepimiz için en hayırlısı olsun her namaz sonrası herkese diye dua ederken bu şekilde sizin gibi çok isteyen ve ufacık iletişim kurduklarıma ayrıca dua ediyorum 🤲
Nasipse-6 sutlukahve_  bu şekildeydi
Nasipse-6 sutlukahve_ ben bugün test verdim 2.0 çıktı sonuç gebelik oluşacak mı yoksa negatif mi bilemiyorum