Nasipse-6 sutlukahve_ benim düzensiz oluyor tam tarihini kestiremiyorum o yüzden dün verdim kanı 2.0 çıktı ama hiç umutlu değilim yükselmez gibi senin pcos falan var mı
sutlukahve_ Nasipse-6 15 Şubatta oldum 17sininpik sayarsak üstüne 14 gün ekleyip test yapabilirsin aslında bende 20si gibi olmazsam yapmayı düşünüyorum
sutlukahve_ Nasipse-6 pcosda geç döllenme oluyor belki haftaya pozitif olacak bilemeyiz ki canım benim evet daha baya var da işte yumurtlama pik şeklinde olmadı silik oldu ya benim canımı o sıktı umutlu değilim bu ay
Nasipse-6 sutlukahve_ ay inşallah 🙏🏻 belki olur senin de ben daha önce ovulasyon testi yaptığım 38 günlük döngüm de 24. gün pik görmüştüm
Nasipse-6 sutlukahve_ benimki bundan daha dalgalıydı ara ara koyulaşıyordu sonra silikleşiyordu en son tam oldu
Nasipse-6 sutlukahve_ bir kaç gün üst üste aynı koyuluktaydı iki çizgi de 24. gün t c den daha koyu oldu sonra silikleşti
sutlukahve_ Nasipse-6 valla 15 içinde oldu oldu yoksa kacircam çünkü test bitiyor 😂bana ovulasyon olmuş ama yeteri kadar buyumemis yumurta öyle catlams dediler
sutlukahve_ Nasipse-6 yok canım hiç kullanmadım ilk defa bu ay tembellik olduğunu öğrendim tedavi dedi doktorum basliycaz galiba
sutlukahve_ Rosse00 ama pcoda koyu çıkıyor ona pcodan dolayı diyorlar benimki kuruduğu için öyle görünüyor koyu cikmiyor benimkiler ama pike yakın olup catlamamasi tuhaf