Kızlar hepiize sorayım pozitif olan arkadaşlar öneriniz var mı bu süreçte. Sebepsiz inferlite 2 kez yumurta toplattim Çift yumurta koyunca tutmadı tek koyduk umut yoktu sagluksuz gebelik oldu . Şimdi tek yumurta 26. Şubatta transfer oldum . Öneriniz var mi acaba şunu yap yada yapma diye