Yonca_ merhabalar hayırlı olsun öncelikle ☺️ pgt tüp Bebek ile hamileyim 12+4 günlük olduk elhamdülillah 🤲🏻 kalp atışı duyana kadar estrofem hapa ve promester iğneye devam ettim kalp atışından sonra bıraktım , 12. Haftaya kadar da progestan fitil olarak kullandım 12. Haftada şimdi onuda bıraktık bu şekilde ben konyada Novafertil tüp Bebek merkezinde tedavi gördüm ☺️