Susisko1- Kartanesi-24 merhaba ben de tüp bebek annesiyim hayırlı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alalım benim daha çok yeni gün ve hafta hesaplamamızı neye göre yapıyoruz🙏🏼
Cankuz Yonca_ Yonca_ Merhabalar bende aynı sekilde kaldım ama devam ediyorum ilaçlara. Progesteron iğne fitil oksapar iğne coraspirin bide folikasit kullanıyorum suan
S-nur1 Fey04 Ay maşallah testlerim çok koyu çıktı ama inşallah 12.güne kadar güzel sonuç alırım kanda
Mrvmrv78 Bende Ankara bahçeci de tüp bebek yaptırdım çok şükür pozitifi gördüm ama beta artışlarım tam 2 katı değil 326-525-844 şeklinde doktor böyle de olabilir beta vermeye devam et dedi ama yine de korkuyorum bişey olcak diye
elifbsraaa1 Yonca_ Ege Üniversitesi Hastanesi’nde tedavi gördüm ❤️ 6+2’de kalp atışını duyduk çok güzel bir histi ❤️ Sağlıklı ilerliyoruz duygudurumum bu ara çok karışık influenza oldum hapşırık öksürükte karnım acıyor 😫 Onun harici herşey çok güzel gidiyor maşallah 🧿 Bugün 7+1 olduk 😍🥰
Yonca_ elifbsraaa1 iğne ilaç kullanıyor musunuz ben progestan dex ve oscapar ne zamana kadar devam edecek çok merak ediyorum progestan dex pahalı çünkü
Pparla Kartanesi-24 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 24 hafta ikizlere hamileyim bende Novafertil tüp bebek merkezinde tedavi oldum 🌸
Kartanesi-24 Pparla öyle mi maşallah , amin inşallah Allah razı olsun hepimiz sağlıkla kucağımza alalım inşallah ☺️🥰
Htc4345 Çok şükür bende sonunda emegimin karşılığını buldum Allah bu yolda herkese yardım etsin sabır versin bunu yaşamayan bilemez
Kediliveikizli Ben de tüp bebek gebesiyim çift embriyo transferi yapılmıştı, elhamdülillah ikisi de tutundu şimdi 21 haftalığız. 12. Haftaya kadar da tüp bebek ilaçlarıyla iğnelerine devam etmiştim. Sağlıkla sıhhatle zamanında alalım kucaklarımıza bebişlerimizi🤲🏻
Yonca_ Kediliveikizli ohh hep ikiz annelerin yazıyor bizde o haftalara bı gelsek ben bugün keseyi gördüm 10 gün nasıl bekelyecegim kalp atışı için .zaman hiç gecmiyor