Mervesp canım benim bugün tam bat günüm sabah kan verdim 122ye yükselmiş. Şu an baya uyku hali var sürekli esniyorum. Onun dışında hep aynı şeyler kasık batması (2-3 gündür bu da yok) meme hassasiyetim vardı. O da her ay oluyor ama adetten 1 hafta önce yoğun oluyor sonra azalıyor. Bu sefer daha erken başladı ve azalmadı. İlk gebeliğimde aynı böyleydi canım asıl belirtiler 5inci haftadan itibaren başlıyor genelde. Boşuna sürekli vücudunuzu dinleyip yıpratmayın kendinizi 🌸