Lavinyam06 @sutlukahve_ bu testler strese neden oluyor canım olacaksa bile stresten olmuyor en iyisi akışına bırakmak
sutlukahve_ Lavinyam06 işte canım bende tembellik varmış +pcos nasıl denk gelecek böyle olana kadar bende stres sifirdi valla
Lavinyam06 sutlukahve_ iki günde bir eşinde problem yoksa gün aşırı ilişkiye girsen zaten yumurtlamayı yakalarsın diyorlar canım
Mavimavi321 sutlukahve_ bende de aynı şekildeydi canım iğne vuruldum büyütme iğnesi + çatlatma o şekilde hamile kaldım
umrumdadegil sutlukahve_ çok stres yapma etkiliyor gebe kalmayı akışına bırak inşallah göreceksin yumurtlamayı 💜
sutlukahve_ Asenurr Hulya4646 umrumdadegil mrp2023 AAselinannesi06 Ebruli1903 Lavinyam06 Baksanıza son hali
Hulya4646 sutlukahve_ canım bu günü değerlendirin nolur ne olmaz yarında test yap daha da koyulaşcak mı Diğer gğn yine yaparsın tekrar silikleşmeye başlarsa çatlama olmuş oluyor
AAselinannesi06 sutlukahve_ bugün değerlendirin büyük ithtimal yarın pik olur yarında değerlendirirsiniz her iki çizgide aynı koyulukta olucak
sutlukahve_ umrumdadegil ilki kese gelişmedi bebek hiç oluşmadı o yüzden ikincisi de bilmiyorum doktor şuan gerek yok dedi sürekli gidip geliyorum şuan düşündüğüm içinde
umrumdadegil sutlukahve_ ya öyle mi acaba pıhtılaşma mı var diyecektim bi arkadaşımın öyle olmuştu çünkü
sutlukahve_ umrumdadegil ya bilmiyorum ki doktor gerek görmedi şimdi de başka doktora gidiyorum tembellik var eşin sperm testi versin tedavi başlarız dedi bende ovulasyona başlamışken yarım bırakmak istemedim
sutlukahve_ Mavimavi321 ama ben 2 kez kalmıştım zaten olmazsa bu ay da tedavi büyük ihtimalle doktor da tedavi başlayalım dedi zaten
Tomriscvn sutlukahve_ Kuşum yeni gördüm kusura bakma 🌸Pik değil ama olucak gibi akşama doğru yeniden bi yapsaydın fark edebiliyor ya 🥰
sutlukahve_ Tomriscvn bunu 1 saat önce yaptım zaten 😂 innovita yapmıştım dün pike yakındı bugün silik çıktı bide bunu deneyeyim de az durunca son halini de ekledim yukarda var istersen bı bak