sutlukahve_ Tomriscvn eşim gelmedi henüz onu bekliyorum 😂😂 ama innovita yapıyorum normalde o pik çıkmadı bugün dünden daha silik çıktı hatta aklım karıştı benimde ama her ihtimale karşı degerlendirin dedim
sutlukahve_ Tomriscvn Tomriscvn çok teşekkür ederim balım değerlendirdim bakalım olursa artık pik dediğini degerlendirmemistim üzüldüm ya
Tomriscvn sutlukahve_ Bencede yoksa aklında kalır keşke değerlendirseydim derdin inşallah olur dualarım seninle 🤲🏻💗
Hulya4646 sutlukahve_ canım bu günü değerlendirin nolur ne olmaz yarında test yap daha da koyulaşcak mı Diğer gğn yine yaparsın tekrar silikleşmeye başlarsa çatlama olmuş oluyor
AAselinannesi06 sutlukahve_ bugün değerlendirin büyük ithtimal yarın pik olur yarında değerlendirirsiniz her iki çizgide aynı koyulukta olucak
sutlukahve_ AAselinannesi06 ya işte benim 2 gün önce pik olur yarın dedim ama geri siliklesti sanırım 18 mm olmadan catlams yumurtam o günü de degerlendirmemistim ben pik değil zaten diye inşallah tutar
sutlukahve_ AAselinannesi06 deletedmom43191 Bakın böyleyken böyle oldu koyu olanı pik değil yarın olur diye degerlendirmemistm alttaki silik de aynı gün akşam bigun once ve sonra degerlendirdm olursa artık
sutlukahve_ deletedmom43191 valla canım bilmiyorum ya bundan 2 gün önce innovita pike yakındı yarın olur diye degerlendirmemistm bende ertesi gün siliklesti akşam da o markayı denedim böyle çıktı değerlendirdim
sutlukahve_ sutlukahve_ @AAselinannesi06 @deletedmom43191 Ay sahurda fotoyu eklemeyi unutmuşum kızlar ilk ve son hali 😂