Ruhsarnovus Öncelikle merhaba. Size kendi hikayemden bahsedeyim inşallah Umut olur. Benim daha önce düşüklerim oldu sonrasında bir kez tüp bebek yaptırdık tutmadı. 2. Kez tüp bebek sil baştan başladık tuttu. 34+4 te doğum yaptım. Ve bana doğum yaptığım günde dahil bebek sağlıklı sadece biraz gelişim geriliği var dendi. ( son 38 gün hastanede yattım suyum damla damla geldiği için her gün ultrasona giriyordum). Depremi yaşadık, ankaradayız. Deprem günü yatmaya başladım 14 marta kadar yattım ama kimse bebeğimde bir sürü anomali olduğunu görmedi. Her şeyi geçtim yarık damak-dudak olduğunu bile hiç görmediler. Tek dedikleri bebekte biraz gelişim geriliği var. Ve bebeğim doğduğunda raporda 2 hafta ileride olduğu yazıyordu. Fakat bebeğimde akla hayale sığmayacak genetik sorun ve anomaliler vardı ( üzgünüm detay veremeyeceğim). Bebeğim doğduktan 2 saat sonra vefat etti. Doktor bunu bana söylediğinde anomali olduğuna mı ağlayıp şaşırayım, vefat ettiğine mi yanayım. Ve apar topar bebeği götürün defnedin morgda beklemesin vs. Böyle şeyler olmuştu. Ve bebekten hiç bir şekilde genetik test örneği alıp teste göndermemişler ben bunu bilmiyordum. Hemde gönderdiler sandım. Ve oğlum doğduğu gün Ankara’dan maraşa geldi ve defnedildi. Aklıma gelsede iş işten geçmişti artık. Bu olayı 14/03/2023 te yaşadım.
Kalan 6 embriyom vardı. Doktorlar genetik sıkıntılı baştan başlayacaksınız pgt tüp bebek vs diyorlar ama benim ümidim bitti. Maddi olarak gücümde kalmadı zaten. Ben bitirmiştim. Sonra şimdiki doktorumla tanıştım. Bana dedi ki baştanda başlarız pgt tüp bebek yaparız ama hepsi aynı olacak diye bir şey yok. Bu embriyoları transfer edelim, fetal ya da amniyo yaparız dedi. Tabi tek çarem embriyolarımı kullanıp fetal yaptırmak. Çok büyük bir riskle transfer vs gerçekleşti. Gün geçti fetal testi verdik. Ve bugün fetal testinin temiz çıktığını öğrendik. Ve hiç ümidim yoktu diyebilirim. 12+6 haftalık oldum bugün.
Ben bi daha gebe kalacağımı hayal bile edemiyordum. Bitti artık benim yolum buymuş diyip evlat edinme detaylarını şartlarını araştırırken şimdi ki doktorumu buldum ve bugün hamileyim. Allahtan ümit kesilmezmiş bir kez daha öğrendim. Rabbim ol der olur. Göktürk Mirzam melek oldu. Ve ben en güzel haberleri aldığım gün hala oğlumun yanına gidip ilk onunla paylaşıyorum. Biliyor musunuz oğlum iyi ki oldu. O bana yokluğuyla bile bir sürü şey öğretti.
Sizde kendinize inanın lütfen. Rabbime inanın. Bu imtihan. Çok zor. Geçmiyor acısı. Alışıyorsun. Ama inan daha güzel günler sizi bekliyor. Yok dediğiniz anda güzelliklere kavuşuyorsunuz. Siz her zaman duamda ve kalbimde olacaksınız. 🫂