Ruhsarnovus sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Allah korusun ama insan bazen “neden ben” isyanına bile giriyor. Bir sebep arıyorsun sürekli. Biliyorum. Ama inan senin hiç bir suçun yok. Bu dönemde yaşadığın acı zaten çok zorken, kendini suçlayarak cezalandırma. Biliyorum elinde değil. Herkes çok yapmacık gelecek, seni acıtacak teselliler verecekler. Ağlama diyecekler. Hiç birine kulak asma. Ağla, üzül. Acılarını yaşaman gereken zamanda yaşa. Sana sadece sarılsınlar. İnşirah ferahlığı diliyorum kalbine. Bol bol inşirah suresi dinle. Beni tek rahatlatan Allaha yönelmekti.
Ben sana kalpten kocaman sarılıyorum 🫂 dualarım seninle olacak her zaman. Allah yar ve yardımcın olsun 🙏🏻