Ruhsarnovus bende 25 haftalık gebeliğimi sonlandırdın. 7 ay oldu 🥀 630 Gr doğdu . Aldım defnettim benim 3. Gebeliğimdi genetik değildir sağlıklı çocuklarınız var dediler ben almayı tercih ettim. . Sizin ilk olduğu için araştırın tabi . Mezar yeri veriliyor 500 Gr üzerine.
Bende özel takipliydim ama burda yapamıyoruz devlete göndermemiz gerek sizi dediler. 3 hafta içinde karar verdik. Her detayı sordum. Özellikle anestezi için kürtaj için.
Plesantayla doğduğu için kürtaja hiç gerek kalmadı. Olsaydı da anestezi veriyoruz acı çekmenizi istemiyoruz dediler. Karşıma çok iyi ebe ve doktor çıktı o gece Allah razı olsun onlardan. . yeni devlet Hastanesi’nde yaptım herşeyi iyiydi . Sizin durumunuzu da farkındalar sürece bırakıyorlar.
Hap ile veriliyor . Bol bol yürüyün . Sıcak su tutun karnınıza belinize. Plates topuda çok faydalı. Dayanilmayacak bir ağrı sancı değil. Adet ağrısından biraz daha fazla . Çok büyük bı bebek doğumu olmuyor kesi yok dikiş yok ebe eliyle içerden alabiliyor bebeği sonrasında rahat oluyorsunuz. Sadece makat geliş olduğu zaman biraz ikinmaniz gerekiyor gerisi hallolacak. Karşınıza iyi insanlar çıkar sizinde inşaallah bol bol bunu isteyin dua edin. Bende sezaryen olsam görmesem bilmesem diye düşünüyordum . Küçük.bi bebek için 10 cm kesilmek mantıklı değil kolay olacak dediler. Rahmine zarar vermek istemiyoruz dediler. Özel yada devlet farketmez önemli olan iyi insanların karşınıza cikmasi. Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin
Bebek doğacak bı boşluk hissedeceksiniz. Günler geçecek , ama isyan etmeyin . Bol bol tesbih çekin . Rabbimize siginin. Acınızı yaşayın ve ümidinizi kaybetmeyin asla. . Kalbinize sarılıyorum. İlk olmadığınızı bilin 🥀