Merhaba.
Ben 25 haftalık gebeyim ve yaklaşık 10 gün önce oğlumuzun lizensefali sizensefali ve mikrosefali olduğunu öğrendik bir çok bulgu olduğu için Çapaya yönlendirildik ve 6 profesör artı Mr ile tanılar kesinleşti. Terminasyon önerildi sonraki bebekler için amniyosentez alındı genetik testler önerildi. Yarın sabah rapor çıkacak bebeğin karnımda yada doğduktan belli bir süre içinde öleceğini söylüyorlar ben kararımı verdim gebeliği sonlandırmak için çünkü bu acıya şuan bile yüreğim dayanıyor kollarımda kaybedemem. Bebegi normal doğurmam gerektiği söyleniyor suni sancı ile bu süreçten özellikle psikolojik olarak çok korkuyorum bedensel olarakta tabi çünkü ilk doğumum olacak bu sureci yaşayanlar bir kaç sorum var dayanılmaz bir acı hissettiniz mi iyilesmeniz ne kadar sürdü genetik test yaptırdınız mı tekrar gebe kaldınız mı sağlıkla kucağınıza aldınız mı teşekkürler