Pelnm canım bendede troid haşimato var zafen sürekli ilaç kullanıyordum sonra hamile kaldım kaldığımda troidim 8 idi su an endokrin bölümüne her ay düzenli gidiyorum test yaptırıyor ilaçların dozajını ona göre ayarlıyor, su an 1,9 da değerlerim bebeğimde de sıkıntı yok 36 haftalık hamileyim su an için rahat olsun😘